© Layout by Julia E.

16.12.2015

elossa

Tuntuupa älyttömän vaikealta alkaa kirjoittelemaan, apua! Sama homma oli kuvia napsiessa, ei tuntunut yhtään luonnolliselta ja äh, ehkä se vaan on niin vaikeaa pitkän tauon jälkeen. Viimeisin postaus ilmestyi melkein kuukausi sitten? Ja milloinhan viimeksi täällä on nähty asukuvia, haha voi ei! Mulla on vaan ollut pikkuisen ongelmia mun koneen tallennustilan kanssa.. Mä kyllä toivoin joululahjaksi ulkoista kovalevyä, ehkäpä tää homma sit helpottuisi. En muuten oo tehnyt mitään toivelistaa tänne blogin puolelle, niinkuin aikaisempina vuosina - vaikka ei sillä, että mulla jotain kovin kummoisia toiveita olisi ollutkaan. Mulla on ollut suuria hankaluuksia toivoa tänä vuonna yhtään mitään, yleensä se ei kyllä tuota mitään ongelmaa...

 photo DSC00497_zpsifioyloh.jpg
 photo DSC00527_zps5qm5tt87.jpg

Mulle kuuluu tällä hetkellä ihan hyvää - hiuksissa on päivitetympi sävy ja mulla on entistä pidemmät sekä stilettomaisemmat kynnet sormissa. Olisin mielelläni esitellyt niitä, muttamutta.. Mulla ei oo ihan kaikkia enää tallella, toissapäivänä irtosi yksi.. Haha mut en ymmärrä miten onnistun aina telomaan niitä:-D Ja ah hei - kohtahan on joulu!! Mulla on kotona ihanan jouluinen tunnelma, ja oon itsekkin virittäytynyt tunnelmaan muunmuassa pipareilla, glögillä ja joululauluilla, aivan parhautta!

2 kommenttia:

kiitos kommentistasi♥!